dag 5 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: Anneke

08 Augustus 2005 | Israel, Jeruzalem

Maandag 08 augustus
Om 07.45 uur gingen we ontbijten, waarna we om 08.30 uur een half uur praise & worship hadden. Na deze dienst hadden we stille tijd en teamtijd.
Na de teamtijd hadden we een seminar over de joodse cultuur. De jongens en de meiden kregen eerst gescheiden specifieke informatie over de mannen en de vrouwen en daarna kregen we gezamenlijk nog informatie.
Het middageten kwam vanmiddag uit de Italiaanse keuken, dus we konden heerlijk genieten van spaghetti, pizza en kaasbroodjes. Ook de toetjes waren weer rijk voorzien van chocolade, we hadden een heerlijk maaltijd.
Na het eten hebben we weer gevolleybald en hebben we kennisgemaakt met het team van Jan en Esther Stoorvogel. Met hen gaan we tijdens ons verblijf in Tel Aviv een paar keer samenwerken, vandaar dat we even tijd nemen om elkaar wat beter te leren kennen.
Om 17.00 uur zijn we voor de tweede keer met de hele groep van Drachten een uurtje bij elkaar geweest om samen wat liederen te zingen en te bidden.
Spreker bij de avonddienst was Henk Stoorvogel. We hebben gelezen uit Marcus 16:20 en Marcus 6:30. Het ging over de 5 broden en de 2 vissen.
Na de avonddienst zijn we met een klein groepje naar het meer gelopen en hebben hier nog lekker zitten praten en genieten van de warme avond.