dag 6 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: Anneke

09 Augustus 2005 | Israel, Jeruzalem

Dinsdag 09 augustus
Om 07.45 uur gingen we ontbijten, waarna we om 08.30 uur een half uur praise & worship hadden. Na deze dienst hadden we stille tijd en teamtijd. Om 11.15 uur hadden we een samenkomst waarin Anne van der Bijl gesproken heeft.
’s Middags hadden we ‘The Galilean Games’. Er waren 6 onderdelen die elk team bij langs moest en het ging erom welk team er op het einde de hoogste score had. Het was een gezellige middag, waarin we elkaar als teamgenoten ook weer wat beter hebben leren kennen.
Hierna was het tijd om de spullen alvast in te pakken, want morgenochtend om 07.00 moeten de koffers beneden staan.
Na het avondeten zijn we met alle AIA-ers op de groepsfoto gekomen en zijn we met de groep van Drachten bij elkaar geweest om elk team uit te zegenen en voor elkaar te bidden. Dit was wel heel speciaal, ondanks dat je niet iedereen even goed kent, hoor je toch bij elkaar en is het ook goed om voor elkaar te bidden.
De avonddienst begon om 20.30 uur. Spreker was weer Henk Stoorvogel, met als thema ‘wat God wil’. Aan het einde van de dienst moest elk team een ander team opzoeken en zo gingen 2 teams voor elkaar bidden voordat we morgen per team naar onze plaats van bestemming gaan.