dag 4 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Anneke

07 Augustus 2005 | Israel, Jeruzalem

Zondag 07 augustus
Om 07.45 uur gingen we ontbijten, waarna we om 08.30 uur een half uur praise & worship hadden. Na deze dienst hadden we stille tijd en teamtijd.
Na de teamtijd hadden we een seminar over ‘je kerk dienen’, deze werd gegeven door Jonathan Detweiler. Toen de seminar was afgelopen kregen de teamleiders de opdracht om alle teamleden de voeten te wassen en daardoor een stukje dienstbaarheid t.o.v. je team te laten zien. Hierna moesten 2 teamleden de voeten van de teamleiders wassen. Toen we dit gedaan hebben zijn we in een kring gaan zitten en hebben we ieder voor de persoon naast ons gebeden.
Na het middageten zijn we weer gaan volleyballen en zwemmen. Het is echt heerlijk om hier buiten bezig te zijn en van de omgeving en het mooie weer te genieten. Na het avondeten ben ik dan ook nog even naar het strand gewandeld. Het was al bijna donker en aan de overkant zie je dan de lichtjes op de heuvels van Tiberias en Kapernaum.
Spreker bij de avonddienst was weer Kirt Edwards. Hij had weer een mooie preek over je missie. Na zijn preek deed hij een oproep, jongeren die lichamelijk of emotioneel ziekte of problemen hadden mochten naar voren komen. Hij ging dan met hun bidden en deed dit met handoplegging met een klein beetje olie. Echt heel bijzonder. We mogen geloven in een genezende God. Aan het meer zijn vele mensen genezen, en God werkt ook vandaag nog door mensen heen om te genezen. Het was weer een goede tijd zo samen God te prijzen en aanbidden en naar Zijn woord te luisteren.