dag 19 - Reisverslag uit Surhuisterveen, Nederland van aianaarisrael - WaarBenJij.nu dag 19 - Reisverslag uit Surhuisterveen, Nederland van aianaarisrael - WaarBenJij.nu

dag 19

Door: Anneke

22 Augustus 2005 | Nederland, Surhuisterveen

Maandag 22 augustus - De laatste dag
Om 8.00 uur zijn we allemaal van bed gegaan om het hele huis schoon te gaan maken en alles in te pakken. 11.00 uur zijn we met busjes naar het vliegveld gebracht. Bij het inchecken werden we weer allemaal persoonlijk ondervraagd en alle bagage werd weer goed gecheckt en gecontroleerd. Veel koffers moesten open, waaronder die van mij, maar gelukkig hielden ze het netjes en waren ze snel klaar met controleren. Om 15.00 uur zouden we vliegen, maar we hadden een half uur vertraging. Het was erg heet in het vliegtuig, de airco deed het niet, het was echt te heet gewoon. Gelukkig werd het na het opstijgen snel koeler. Om 19.00 uur (nederlandse tijd) kwamen we gezond en veilig aan op schiphol. Door de douane, koffer halen en naar huis.
We kunnen terug kijken op een supermooie tijd in Israël! Het is toch wel heel bijzonder om in de voetsporen van Jezus te lopen, en te zijn op de plaatsen waar Hij is geweest.
Laten we blijven bidden voor de vele Israëlische mensen, zowel voor de Joden als voor de Palestijnen, die Jezus nog niet kennen als hun verlosser. Dat ze Hem mogen leren kennen!
Ook zou het mooi zijn als u/jij voor alle mensen die ik in dit verslag genoemd heb, maar ook alle mensen die ik niet bij naam genoemd heb, maar die we tijdens deze weken met het evangelie mochten bereiken, wilt blijven bidden. Dat God hetgeen wij in Zijn naam mochten zaaien ook zal oogsten en dat er veel mensen tot geloof mogen komen in Yeshua Ha-Mashiach!
Bedankt voor al uw gebeden tijdens dit project!
Voor de Koning, Amen!