dag 18 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu dag 18 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van aianaarisrael - WaarBenJij.nu

dag 18

Door: Anneke

21 Augustus 2005 | Israel, Jeruzalem

Zondag 21 augustus
Vandaag hebben we een vrije dag. Iedereen mag gaan doen waar hij/zij zelf zin aan heeft. Ik ben met Patrick door het oude gedeelte van Tel Aviv gelopen en zo zijn we via de markt naar het nieuwe gedeelte gelopen. Leuk om nog even wat mee te krijgen van het echte Israëlische leven. Vandaag is het de laatste dag hier. Echt jammer hoor, het project is zo snel voorbij gegaan!
In het winkelcentrum van Tel Aviv kwam ik nog kort in gesprek met een vrouw, we hebben het niet over het geloof gehad, maar ik heb haar wel het boekje met de getuigenis kunnen geven. Dit vond ze wel leuk, ze ging er ook gelijk in lezen. Hierna zijn we naar het strand gegaan en hebben we lekker wat in de zon gelegen. Ik kwam nog in gesprek met een jongen, met wie ik het evangelie gedeeld heb. Hij wil niet geloven in een God, omdat hij teveel ellende rondom het geloof heeft gezien en meegemaakt. Ik heb hem nog wel het boekje met de persoonlijke getuigenis kunnen geven, deze wou hij wel aannemen. ’s Avonds hebben we rustig aan gedaan. De jongens zijn uit eten gegaan en Gerbrich en ik zijn thuisgebleven. We hebben alvast onze koffer wat ingepakt en we zijn wat begonnen met opruimen. Daarna zijn we op bed gegaan, nog even een goede nacht slapen voor de lange reis morgen.